taam tam

pump it up.
stjärt.
Hm... inget vettigt, igen.

Träffade Ki´sen igår. Det var bra, för det var längesen vi träffades. Min pizza fick jag. Senare mot kvällen drog vi till Dovas för att  börja öldrickandet. Blev förbannad på en korkad tant som tyckte att det visst gick för sig att gå ut med sin kille för att röka länge och sen komma tillbaka och ha kvar sitt bord. CP.
aja. Jag var ju lätt grinig. Sen kom resten av folket. Kristoffers nya sällskap till Dovas hade en jättefin tatuering på ryggen och nacken. Jag vill verkligen skaffa en tatuering nu! Jag ska ha min alien! hur mycket alla än misstycker. Jag tänkte ju bli en cool morsa nån gång också.
Gick inte så bra med ölen igår och en del människor här i världen är påfrestande. Bara le och vara trevlig. Nej jag tänker inte vara elak och lämna ett namn här, för det har jag redan glömt bort. :D Go me!

Stressad i hjärta, hjärna och sånt där. Fett obra. Men det är mitt fel. Så, jaja. 
Nu är jag hungrig också. Dags att jaga föda. Eller gå iväg och handla på ica som det heter på svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback