städning

ofrivilliga promenader är bland det värsta jag vet! Jävla bajsbussar. Jag skulle ner till centrum för att panta flaskor.. japp, så fattig är jag. Min ekonomi har fuckat sig rejält tack vare tre kunder. Plus att jag förlorar de som stod i kö för att de inte orkar vänta. Gah.
aja, jag ska få en hundring på onsdag för att jag går på föräldramötet åt tilda, så då har jag råd till öl. haha. Men fan alltså.
På väg till centrum mötte jag Jones. Fan va glad jag blev! :D Aslänge sen sist!
Därefter pantade jag mina flaskor och fick 27 kr. Hm. :/ Lite ledsamt. Usch.. jag skulle ha fått in 2000 på mitt konto nu. fan!

Nu åter till städningen igen och leta mynt. För att sammanfatta hur äckligt mitt rum är så kan jag säga som så att jag inte har dammsugit på säkert ett år, och jag hittade en påse popcorn under sängen. haha. Jag är äcklig. :D Men jag har inrätt det fint, så det är ingen som förstår att jag är så äcklig ändå.
Nu hoppas jag på att hitta borttappade hundralappar och sånt. Hittade en femhundring under tv:n sist jag städade.
Fast jag är en riktig liten husmor hemma hos andra. :D Anställ mig! Jag kan ha på mig en kort fransk klänning med dammvippa i handen i högsta hugg.

------
19:24

Ikväll är jag svart och svår och har en självmordsbenägen kväll. Jag är inte ens sugen på att köpa en kamera längre. Där dog mitt allt.
Jag vet inte vad jag har att leva för just nu, och de två eq-befriade medlemmarna i min familj dödar mig.
Pang pang, du är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback