Sexy ass

Fan vad ledsen jag blir på min hals som inte vill bli bra. Nu börjar den bråka, lagom tills dess att min medicinering är över. Det är ett tecken på att jag inte ska hångla. Ganska svårt att göra med sig själv hur som helst.
Nu har jag överdoserat mig med medicin. Jag hoppas på att min hals blir bättre då. Trots att det är dumt.
Så jävla slö idag och sånt. Men allmänt chill. I like that.

SHAKE THAT ASS!
Jag är en sådan nörd! wohoo!
I get more ass then a toilet seat! Prrr.

Igår var det som sagt dejt med min brud. Vi såg Finfina filmer och åt allt onyttigt som vi kunde finna. Fett nice. Och nu jävlar ska vi bli viga. hah.
Det regnar ute, men det är inte riktigt regn i min värld ändå. Lite kyligt men soligt. Helt okej, vettu. Men jag känner mig extra tjejig idag inombords. *fniZz fniss tihi.
blöörgh. Puss

----
00:11

Jisses alltså, jag behöver en lång jävla semester. Feber igen I think, dessutom. Kan inte tidhelvetet bara försvinna iväg?! Nej jag är inte agressiv. Usch vad trött jag är. Jag blir så vek när jag är sjuk, väldigt.
Jag håller faktiskt med Fredrik om en sak angående vänner. Det är något jag ska tänka på för framtiden.

Det finns aldrig riktigt något mitt och ditt om vi inte börjar slåss om det.
Och sen att du borde bli min är väl en annan historia.
Jag är min, du är.. någon annans?
Ditt är ditt, och Mitt är mitt.

usch jag hatar när jag blir så sentimental och seriöst. Jag ska ju vara bög. xD
prrr..otasit <-- yes, nu fick jag till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback