same old song

Idag var jag inne på east street och fixade ny ring till näsan och var social. Trevligt värre.
Har även varit uppe i stolen. Ungefär som att bli våldtagen.
Sist men inte minst så var det dans idag. Det finns inget bättre just nu. Nej, det är lätt det bästa i veckan.

Annars så blev jag nyss på dåligt humör och ganska nere. Jag fixar inte det här riktigt, borde tänka på annat istället. Men det är lite svårt, för det har redan gått ett steg för långt.
Det går inte att ta tillbaka något som inte finns.
Jag är en sån jävla idiot ibland.

---
00:28

Att sitta och snyfta för sig själv känns lite b, jag vet. Men det är sånt som händer. Mina tillflyktsorter stjäls, en efter en. Inte konstigt att det slutar med att jag sitter för mig själv och pillar mig i naveln.

Men jag mår inte fullt så bra inombords. Fast samtidigt mår jag hur bra som helst, rent ut sagt lycklig. 
wuwu. Jag behöver verkligen nikotin och en snygg man. jävla as. >.<

Jag funderar på att dra till med något som jag ändå inte kommer ha någon särskild nytta av, men mest för att fördriva tid och ta död på lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback