saker och ting

Fantômas igen. Ftw, helt enkelt.
Jag vill göra nåt nyttigt, typ dansa idag med. :P Men det blir inte förrän nästa tisdag. Det är nog den enda riktigt roliga träningen. Allt annat är så jälva tråkigt och enformigt.
Nåja, jag är snygg ändå. Dock ingen matlust igen.. vill bara ha calzone. Vilken jävla matvana jag har alltså.
Får väl hitta nån som vill dejta mig och bjuda mig på pizza. Vore inte fel.

Jag får ju aldrig något maila tillbaka. Störande.

Jag orkar inte göra någonting, och framför allt.. jag vill inte göra någonting. Man skulle ju kunna tro att jag är deprimerad. Men nej. Nollställd kanske? Apatisk var bättre.
Jag vill ha snus. ;__;

Nu hörde en ny människa av sig och vill plåta mig. Fast denna gång är det mer intresse från min sida.
Men man vet ju aldrig vad som händer.

Ikväll ska jag i alla fall på date halvåtta med min babe, äta onyttigt och se bra film! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback