Nypiercad

Damn vad trött jag blir. Jag behöver någon att gnälla inför. Potasit?
Men seriöst. aargh! jävla cp vad trött jag blir på somliga.
Fan.

Flätade in dreads på en tjej idag. Ytterst trevlig och jag fick bonusgodis. weho. ^^ Sedan drog jag in till stan och mötte Vik och gick över till Diablo-piercingstudion för att fixa lite metall. Satte lite bling bling i tutten. Och fy fan vad hett det blev! Jag vill ju flasha tuttarna för allt som rör sig nu.

Idag blev jag hotad på stan kan jag tala om för er. En människa av kvinnligt kön sa åt mig att låta hennes man vara ifred. :D (det blir mycket mer spännande att inte berätta hela denna historia)

Nej men annars så. Jisses, jag går i bitar. 8-bitar.
Jag behöver kärlek. Eller bara lite tillfällig kärlek för en natt, vad som helst. Lite kramar kanske.
Eller bara rädda mig från alla satans jävla idioter! Ta mig härifrån! aaargh.
Om du vill.. gör det. sen vi kan bli kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback