JP-dag

Jag borde vara svintrött, gick fan och la mig halv sex typ. Men jag tror att jag längtar lite :D Fast egentligen kan jag inte tro att det ska hända.. idag! Något kommer att gå fel, jag känner det på mig.

I övrigt så bråkar min mage. Urinvägsinfektionen eller va fasen det var, lyckades jag nog tvinga bort med våld vilja och massa dricka. :P Känns mycket bättre idag.

shit vad cp-hungrig jag blev, men ändå ingen lust att äta. cp cp cp.

Ingen fest för min del ikväll, har inget humör för det. Sen är jag rädd för en del som ska dit. :P
Det blir nog JP-kväll. Ganska trist, men men,

Jag är ledsen för att en av mina rutiga skjortor är förstörda. :( Man ska aldrig lita på karlar och låta dem tvätta kläder. Torktumla den?!! Jisses. Så idag ser jag det som en anledning att gå ut och leta nytt, men det är typ utdött för brudar. Svårt att hitta snygga fan.
Jag vill ha en man i rutig skjorta.
Jag är helt seriös aständ på sånna skjortor, tro mig. Och en man.

jag känner mig lite som en "aja du är snygg, men du får du så länge, jag får nog ändå ingen bättre".
FULDAG! komplex-dag. usch.. låt bli.

------
20:12

Jag köpte en ny rutig skjorta idag, väldigt spontant, men den var fräsch. Provade underkläder och råkade mitt i all hast hugga till mig själv i ansiktet så det rann blod. :D Iiinte jättebra när man provar vita bh:ar. haha. Fett fräscht. Blev även nya underkläder. Feting tjusiga. :)
Sen träffade jag Kristoffer och så promenerade vi iväg och köpte min kamera. Japp, nu har jag den. Saknas dock minneskort än. Men Jag har min baby. Det är vad jag behöver nu och inget annat. Min, bara min.

Jag är sjukt deppig ikväll. Skulle nog behöva sällskap, men det får vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback