bleh

Jag har så mycket att göra idag att jag kräks och dör! Nej inte riktigt.
Jag mår verkligen inte alls bra just nu. Jag är trött som en fitta men hinner nog inte sova fler timmar.
Nåväl, det kanske går att rädda idag, men jag vet inte om det bara var ord i luften för att bli av med mig.
Well, vi får se. Vi får se.

----
16:39

Klockan tickar.

----
18:11

Jag blir ensam ikväll, för det var bara ord. Nåväl, jag är inte så korkad, eller så var jag väl det.
Wiiee, blondi blondie ^^

Lite seriöst snack och saker känns lite bättre. Men fortfarande en punkt kvar att ta itu med.. hm, och jag mest längtar. Fast det lär dröja evigheter och även det kanske bara var ord. Hur ska man veta?
Det är ungefär som när jag fick höra (som förvövrigt är det sämsta jag har fått höra i mitt liv) "jag ringer dig" av en kille som så uppenbart inte hade mitt nummer. Hah. Det var iofs lite roligt.
Men men, det är sånt som händer, jag tycker om mig själv i alla fall.

----
21:06

okej okej, jag ska sluta uppdatera, men jag tycker hela världen skulle få veta att jag har förbannat ont i örat! Töjde mitt nästan igenvuxna hål i örat. haha. Fy fan :D Men nu är jag snygg igen.
Jag vill ha sällskap. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback