bitch

Jag är hatisk mot folk och är jävla bitchig. Skäms lite över att jag var så elak mot c igår. Men jag tror jag vet anledningen till mitt fittiga humör-växlande. Eller jag vet ju inte egentligen kanske, men nåt är knas.
Ja mår illa, illa. :S Fasen.

Dagens planer är att dra till fucking taj mahal och köpa hår. Jag har fått krångligaste beställningen på färger ever, så det går inte att veta hur mycket hår som krävs. Fett störande. Plus att en av de rosa nyanserna inte kommit in än, eller idag kanske de finns där.
Sen hem och jobba och ha ont i magen.

Imorrn är det utställning, vilket jag inte särskilt ser fram emot, men men. Kommer bli trevligt med lite beröm. Sen tänkte jag snylta in mig hos viktor på kvällen.

Något saknas.

Kommentarer
Postat av: Aquina

Alla har rätt att vara bitchiga ibland, men sårar man någon utan anledning kan man ju alltid be om ursäkt eller förklara sig efteråt :)
Som tjej kan man alltid skylla på hormoner...

2006-09-29 @ 11:39:48
URL: http://aquina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback