allvaret har börjat

Idag är världen vacker.

Att ge bort en del av sig själv. det känns verkligen som en bit försvinner för varje ny. Spännande det där. Men jag tror jag sparar resten för att ge bort allt nästa gång.

Idag ska jag och Fredrik iväg och rösta. Poäng till oss. Längesen man träffade tjockis. :D

Sen börjar allvaret, nu jävlar!
Btw, min ekonomi är på väg uppåt igen tack vare söta människor som äntligen är så duktiga på att betala in som de ska.

----
17:13

nu är det gjort.

Jag hade inget att säga för denna gång.
Nu blev pms-tanten lite ledsen. Jag älskar humörsvängningar.

---
17:34

hm.. jag var förbi H&M idag också för att köpa vax. Jag blev ju så impad av sannas kurs! haha.
Jisses vad damen i kassan håller ögonen öppna på mig. Får ångest av den butiken rent ut sagt. Jag frågade snällt om det fanns remsor med i paketet  "ja då, det ska det göra.. men det är lika bra att jag öppnar och kollar åt dig, för det är ju Tråkigt nog Många som snattar här.."
fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback