TUTTAR OCH PORR

Det gick inte så bra att följa dagens planering. Fick komplex och allt blev förstört. :)
Jag kommer aldrig tro en man som påstår att "det är finare med små bröst". Hmm.. hur förklarar du då att din dator är full med snygga bilder på brudar med stora snygga bröst?
Tja säg det du. Jag tycker att det är fint med relativt stora bröst.. B-C-kupa.
En del dagar är det skönt att inte ha jättepattar, dels för att det är tugnt för rygg och dels för att då vet jag säkert att en kille inte vill ha mig enbart för mina bröst.
Andra dagar sitter kläder förjävla fult, och dessa dagar är man aldrig nöjd. Samt att det kan vara skönt att få känna sig sexig någon gång, vilket är lite svårt när man ser 14åringarnas pattar växa ifatt en.   

Jag hatar porr, verkligen. Killen sitter och smygrunkar till brudar som är tio gånger snyggare än vad man själv är. Man kanske inte ska påstå att man känner sig otillräcklig, för det är bara kroppar, men jävligt snygga sådana. Så man känner sig otillräcklig i smyg i alla fall. :)
"vadå, alla killar har ju porr på datorn.. ska du hitta en kille som inte tittar på porr kan du ju lika gärna bli lebb" hah. Jo men tjena.
Vi brudar överdriver tydligen hela grejen.
Men du, shit vilken sexig arbetskamrat du har. Kan inte du också bli som honom?

Jag tappar helt enkelt intresse för alla män på denna jord, i och med att  "alla män tittar på porr samt samlar bilder på snygga brudar på sin dator". Jag tvingar nog aldrig någon till att sluta,  jag tar hellre en smäll som att bli krogens samtalsämne om den komplicerade bruden när allt är över. 

Som tur är så finns det lite kärlek på jorden också.
 
Life sucks. :D


Kommentarer
Postat av: PTS

Du utgår ju ifrån att alla är ytliga. Vilket i viss mån stämmer. Men att människor bara har ett sätt att se på saker är ju befängt.

2006-10-15 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback