om helgen.

Fototutställningen blev inte av i och med att det regnade och var så kallt. Jag tror jag lyckades ha världens tråkigaste lördag i och med att alla ställde in allt som skulle göras. Sen på kvällen träffade jag vik och kollade på porr haha. Kul att träffa grabben igen, min gubbe. :)
På söndagen, dvs igår, kilade jag och c och hämtade min nya adidaströja. Asnice. :) Vi käkade ute med en av hans vänner och sen drog vi hem och såg hitch, gryymt underhållande film. Visserligen var jag på ett så jäkla sjukt humör igår, så det mesta var roligt. :D
Ikväll blir det bio som gäller På andra sidan häcken. wuwuu. ^^

jepp, jepp, jag är lite stressad nu, fast ändå inte. Jag skäms röven av mig som ringer till taj mahal typ varje dag, men palla att åka dit och kolla! stjärt.

Det känns som att jag har svalt ett sandpapper, liite obekvämt. =)
Nu är det måndag, och sådana försvinner snabbt.

Nu orkar jag inte anstränga mig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback