Jo men visst

Ibland så.
Det räcker att beskåda en liten stund för att sedan komma underfund om saker. Och det finns inget något.
Inget kommer göra mig nöjd. Men jag söker lycka på egen hand. Inte genom något.
Jag tänker inte låta något behandla mig hur som helst. Får jag inte välja hoppar jag av det förbannade tåget.
Något är borta när jag slutit mina ögon för att sedan öppna dem igen och inse allt annat jag har att göra.
Så vem bryr sig.
Det finns inget något, bara en jävla massa inbillningar och kickar i skrevet. Fan, att ni inte tänker lite? Jag är otroligt trött och avtrubbad. Men det går över till vintern. Väntar på en spark i magen. Inget är bra för alltid.
Hej, jag vill bli uppskattad.. på rätt sätt.
Vi missförstår varandra. Helt enkelt.

why be such av monster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback