Ta mig härifrån!

ikväll har jag gjort allt för mycket för att få mig själv att må dåligt.
Vill så gärna köra ner fingrarna i halsen nu.
Från och med idag får det vara nog. Ska kasta skålen med godis, alternativt spara det åt syster som jag ska se efter här på fredag kväll.
Ja men vad fan ska jag göra? Det är mitt problem, eller hur? Tänk att en jävla (älskade) calzone får mig att må som ett jävla anorexiafall och hata min kropp så sjukt mycket. JAG BLIR ALDRIG SOM NÅGON ANNAN.
Incest.
Det går inte att flytta till en annan stad i sverige, för de är fan i mig överallt. Och de ställer till med ett helvete. Men de är ju så jävla heta, så det är bara att stå och se på och ta emot all skit, både rakt i ansiktet och bakom ryggen.
VAD JAG ÄN GÖR så är jag en wannabe-någon. Nej jag är inget original, och jag trodde att jag bara var jag, men det räcker inte. Det räcker att trycka på delete denna gång, men det är ju löjligt.
Och givetvis var hon där också.

Number two, here we go again, motherfucker.

And I don't want you to think that I care
I never would, I never could again

Det här är fortfarande min blogg!
Min hjärna och mina tankar tänker jag behålla också. Mitt skal får ni göra vad fan ni vill med, men jag kommer forfarande fortsätta tro på allt jag vill. Det är inget som kan ändras.
Finns ingenstans att fly, för det finns ingenting att fly ifrån. Helt enkelt fast i skiten igen. IGEN!
"Stackars flicka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback