hjärntvättad

Min haka börjar försvinna lite. Så går det och jag är tyvärr lite glad över det. Men som sagt, har man en gång trillat dit blir man aldrig helt frisk. Jag vet att jag blir fruktansvärt nere när jag inte får i mig någon energi, så här ska inte skippas någon föda.. inte ikväll.
Jag borde inte tänka, inte röra datorn eller något annat än att se på tv, för då är humöret kört. Man skulle skjuta alla de där med nackskott, för jag känner mig inte tillräcklig! Oj oj, ljushuvudet har talat.
just accept it.
Jag vill inte! men jag måste. Nu sitter någon på min axel och säger att jag är fet. tack för den.

Kom hem och rädda mig innan jag faller ner i skiten på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Vik

Problemet med att äta mat är att det är så trisst om man måste göra det själv. =/ men jag säger som alla säger till mig; ÄT KVINNA! ;D

2006-11-25 @ 19:50:05
URL: http://viks.blogg.se
Postat av: JP

och du tror att det är så enkelt?

2006-11-26 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback