Bara glöm det

Jag har så fruktansvärt ont i min mage. Vrider och vänder mig i smärtor. Jag är säker på att jag råkade svälja piercingkulan igår. Det var dumt av mig.

Himla cp! Jag vill kräkas och sen dö! Inte riktigt men mentalt så känner jag för att dö och gå runt som ett skal. Mensvärk är KUKEN. och jag får komplex för att jag inte blir så där. Jag har gått och blivit knullad i hjärnan, så jag börjar bli blind igen. Ser liksom inte vad som är bra och inte, angående allt det ytliga. Och förhoppningsvis fattar ni inte vad jag dillar om, vilket är lika bra.
Jag kommer att bli sjuk igen om det fortsätter som det gör nu.
Jag gör inget annat än att se på film, internet, olika comunity och inser hur jävla snygga alla är (men INTE jag, skriker min hjärna). Komplex komplex. Störd. Jag vet själv hur jobbiga jag tycker att människor som beter sig som mesar och inte står upp för sig själv är. Dubbelmoral.
Jag är på gränsen nu, och det hänger bara på mig.


Vill verkligen inte träffa någon just nu, eller jo, jag vill inget hellre, men jag skulle inte vilja att någon träffade mig när jag är så här.
Jag behövde skriva av mig, hur fjantig jag än verkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback