Studentskivan igår

Jag flätade in hår på en tjej i kungsträdgården. Helt galet trevlig människa. :) Vi blev intervjuade och filmade på plats. hehe. Håret vart förövrigt så jävla snyggt!

Ja, igår vart det studentskiva. Jag hade helt fucking glömt det, och ingen hade hört av sig till mig om förkrök nånstan. ;__; kände mig inte omtyckt.
Tänkte inte åka iväg, men Sara lyckades nog övertyga mig. SÅ jag gav det ett försök och åkte in till söderhof och drack några öl och en jäger. Blev ganska full, och det berodde nog på att jag inte ätit middag. Så Daniel visade mig mat.. det blev en 15o g hamburgare. Jävlar vad mätt jag blev!!
Sen åkte vi till plats. Spelades cp-dålig musik hela kvällen och det var rent ut sagt fjortispartaj över det hela. Tyvärr, men det blev allt dans ändå. Typ feting många jag inte träffat på länge. :) Det gjorde mig glad.
Blev biten i kinden. :P
Jag drog vid ett då jag var galet trött och inte hade särskilt kul längre. Jag ångrade litegrann att jag åkte ensam då jag inte litar på folk ute om nätterna. Kom i alla fall fram till min nattbuss och fick syn på en tomte i dreads som kom fram till mig och sa saker som en främling inte borde veta. (typ mitt namn osv)
Det var ju Erik, Malins Erik. Samt hans vän. Haha, astrevligt att få sällskap vid nattbussen en halvtimme. Därefter vart det nattbuss, folk som spydde, äckliga ungdomar osv. Så jag somnade. OCH missade min hållplats. Gick av direkt när jag vaknade. Men grejen är den att hållplatserna ligger långt ifrån varandra. Och de ligger i de mest osäkra platserna man kan tänka sig. Jag satt där mitt ute på en stor väg, frös, skakade, snyftade av rädsla och var kissnödig på köpet. Ingen buss kom. Jag visste inte alls vad jag skulle ta mig till och var mest bara förbannat rädd. (klockan var väl halv tre nånting på natten)
Efter kanske 50 minuter kom en buss och jag kunde ta mig till huddinge centrum.
USCH.

Idag är jag TRÖTT OCH BAKIS!
Fan ta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback