Och livet leker

Det gör ont, om inte annat i magen.
Jag ska bli som jag var när jag var liten, hitta nån att äta glass med och kleta in det i halva ansiktet och ha roligt. Det är livet.
Och livet leker.
Jag är sjukligt social, blir ledsen och osäker på något sätt när jag är med mig själv.
It's too bad, but that's me.
Jag borde göra allt som jag inte vill göra just nu. Jävla skitkorv. Försvinn äckliga vecka, försvinn. Nej jag menar inte min blodiga vecka, utan veckan med arbete.
Nu har jag i alla fall varit trevlig och ätit middag med familj och mammas barndomskompis.

Nu vill jag inte veta av att någon gör mig illa. Då jävlar!

Och btw,
Jag ska förpesta din försäljning ditt as. >.<
Jävla brudjävel som undviker att svara i telefonen eller svara på mina sms. Jag vill inte betala pengar för trasiga byxor. NU ÄR DET KRIG.

Jag är lika hatisk som vanligt, vik lyckades visserligen lugna ner mig igår och idag. Men nu är jag förbannad igen. Jag tjänar ingenting på det heller. Det handlar om att jag tänker för mycket.
Det är en dålig sak. Sluta tänka. Jag ska bli en dum stortuttad jävla blondin och sluta tänka.

Kommentarer
Postat av: Vik

Känns bra att jag kan påverka humöret ;D

2006-05-28 @ 10:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback