nej jag är fegis

Usch jag är en stygg flicka, som sara så fint skulle uttrycka det. Jag tänkte faktiskt inte bege mig iväg till musiklektionen idag. Jag vågar inte! Jag kan inte skapa musik under tvång och på egen hand! Så sen resten av dagen i skolan ska jag gömma mig för honom. Usch så hemsk jag är. Jag har tillochmed lagt upp en plan om att sitta på den andra, den läskiga sidan av matsalen, just för att han inte ska hitta mig.
piiinsamt värre.
ooh, hoppas min lackkorsett kommer på posten snart. och jag hoppas verkligen att bruden slår in det i ett paket som håller hela vägen fram! Senast fick jag ett helt trasigt paket plus ett klagomål från posten. Ja, man tackar för den liksom.
Jag känner mig dessutom fett töntig som antagligen ska banga en festival för att köpa kläder i stället. haha, bra investeringar. :P Äsch, jag ska ju ändå på sweden rock och arvika. Det är bra det med. :D

Nu tänkte jag vara lite nyttig istället så här på morgonkvisten och kanske göra lite dreads.

over n out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback