Jävla religioner

Det börjar sannerligen bli dags att visa min blogg för världen snart kanske. Som sagt, kanske. Ganska trevligt att skriva saker som inte hela världen läser och går och funderar över. STJÄRT.
Nu vart det för seriöst igen.

Vi hade studentfotografering och min mössa är fett baggy och jag log så att alla tänderna i hela min mun syntes. xD Jag ska ju ändå inte ha bilderna liksom.
Sen har jag skämts röven av mig på musikproduktionen då jag inte kan någonting. Samt haft prov i Buddismen, blev godkänd men fick helt plötsligt veta att jag måste skriva typ två uppsatser innan veckans slut om jag ska bli godkänd. Tack som fan för den, men jag klarar det. Fan att jag har dreads att göra.
Men snart är det över!

Ja, du.
Det är sånt som gör mig osäker.
Jag har grävt min egna grav den senaste veckan. Men jag hoppas att du inte lämnar kvar mig där.
För jag känner mig ivägen.

Jag känner mig mesig! Jag gråter så fort det blir minsta lilla sorgligt eller lyckliga tårar på tv.
Amerikanska jävla skitfilmer alltså. :P hah.

----
18:02

Jo jag tänkte, eftersom att alla religioner är så jobbiga så ska jag härmed stifta en egen.
Stjärtmäktige!
Jag och viktor har spånat lite kring de sex stjärtorden

"du skall stjärta mot andra som du själv vill bli bestjärtad"

"du skall inga andra stjärtar hava jämte mig"

"om någon slår dig på stjärten, vänd då andra stjärten till"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback