But that's me

Jag mår grymt dåligt. Extrem huvudvärk och jäkla trött, och det mina vänner är inte roligt! Det suger att börja bli gammal och ha mycket att göra så här strax innan sommaren.

Vi repade klockan tio i skolan imorse.
Nobodys wife - Anouk blev låten vi kämpade med idag. Låter faktiskt helsvängigt. :D Äntligen en låt som passar min röst. Med en touch av JP förstås. höh. Torn kan ju ta sig långt in i stjärten, för den vill verkligen inte sätta sig på hjärnan.
Fanns även en hel del snacks kvar sen kulturnatten som vi i bandet satte i oss i den lilla, trånga replokalen utan syre. Antagligen där min huvudvärk blev till. men men.
BTW, Muminkex smakar röv. Jag står kvar vid tom och jerrykex efter det här.

Det jag har hunnit göra nu är:
¤göra klart affischen
¤börja skriva om judendomen
¤mäta och klippa ut mönster till balkjolen
¤valt ut fem bilder till utställningen

Fy fan vilken pissig eftermiddag/kväll
Jag mår illa illa illa illa!! Men får inte sova! gaaaaaaaaaah!

Jag hatar det mesta just nu ska ni veta.
och ALLT och ALLA irriterar mig grymt mycket! Kan inte jag bara få vara ensam i världen för en vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback