Panta mera

Jag har påbörjat mina nya syntetdreads nu. Till en början blev det bara fult, men jag tror att jag tar tillbaka det. Har givetvis lekt och använt lite nya metoder då det är i mitt egna hår som det ska sitta. Bra för affärerna med nya idéer av dreads. sådant säljer. Underbart eldiga färger. Helt galet, men kommer nog bli råfräscht! Min tanke är som vanligt att göra klart det ikväll.

Just nu lider jag otroligt av ekonomisk brist. Inte en jävla kund som vill ha dreads än så länge!! De flesta har bokat tid fram mot slutet av våren. Men jag behöver pengar nu!
Jag tog alla burkar och flaskor (mina sista besparingspengar!) och åkte ner till centrum för att panta. Tänkte att fan, jag måste ju slå till och gissa på en summa. 56 trodde jag.. men ack så fel. 55:50. ;) jag äger! Mina dåliga vanor sen sommaren sitter även kvar. Farligt men lite spännande. Jag får en kick.

Jag kilade vidare in till stan, mötte min kära Viktor. Vi gick runt i affärer, och sedan till Taj mahal. Jag köpte upp hela deras lager av det röda håret som bara jag använder. ;> Dvs, inte det där jätteknallröda. För de ska antagligen aldrig mer köpa in mitt röda hår igen.. så nu sitter jag här med typ 10 paket hår. xD mitt mitt mitt!! Jag lyckades pruta ner priset på håret! Jag äger så hårt! Mina absolut sista pengar gick åt. Köpte även ny hårfärg.. flame.. måste köpa ny poppy red också. suck.

Jag tycker synd om mig själv idag. LIVET SUGER.. men bara just nu. Inga pengar, tandvärk, hormonrubbning och måste till ungdomsmottagningen och är jävligt nervös. (Inklusive illamående och magont. ) Håller på att kräkas ständigt, men jag kan inte kräkas. Jag har verkligen inte tid för sånt tjaffs som ungdomsmottagningen och vad allt detta nu kan komma att leda till.. 
Jag är så fruktansvärt elak.. känner mig deppig, plus att det regnar och är mulet ute. Det typ suger! Efter imorgon kan jag koncentrera mig bättre.

Blogg är fantastiskt skönt att ha ska jag få tillägga. Än så länge är det nog bara Sara som känner till den. Ska nog förbli så ett tag framöver.

Over and out / JP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback