bröllop

Jag fattar inte hur jag lyckades med att försova mig i morse. Min telefon börjar bli helt värdelös nu alltså. Trots att jag gick upp två timmar senare än planerat så kom jag bara 45 minuter försent. Skämdes i alla fall som en häst. Vi skulle fota bröllopspar i forokursen idag.. och det var bara sara och jag där. :D Äh, vi ville så klart göra nåt modeinriktad med fotografierna istället. ;)
Men så händer det som inte får hända! Rolf hämtar en stjärtgosse i tvåan och tycker att han kan agera brudgum. Sara höll just då på att fota mig.. alltså skulle han agera min man på fotot. Jag började tro att Gud hatade mig idag, men Sara räddade mig ur det hela genom att börja med "stå inte så nära varandra"
haha. Yeah. Fy stjärt. Sen lyckades vi lite fint säga att vi klarade oss själva. JISSES.
Var en riktigt rolig lektion ändå.. analogt också. : ) Mamiya RZ67

Sen var jag egentligen trött för dagen efter lunchen, men jag stannade ändå kvar och ryckte tag i Jääni in till studion där vi fotade kläder som jag ska sälja. Haha, hon äger ju på att modella med kläder som ska säljas. ^^
Och på tal om det så har jag tagit tag i sånt som ska säljas nu, och det är riktigt jävla roligt. xD Fixa snygga bilder, maila, hålla kontakt med folk och stuff. ^^ Har redan hittat någon som är intresserad av jeansen för 400 spänn. Jag behöver pengarna så hårt.
Leken fortsätter imorgon.

Jag kollade lite på tv idag ”det är skönt att vara 40.. "
"ja det är skönt att vara 40, särskilt när man ser ut som 30”
Sagt på tvreklam som sagt. Ja och hur uppmuntrande låter det? Då är man ju fan inte nöjd över att vara 40 :P

Imorgon ska jag träffa Jaq som ska prova lite av kläderna.. och även Freja. Gaaaaah vad längsen det var sist! Vill inte glida ifrån henne. Hon är för bra.
Sen tillbringa kvällen med min vicky. ^^ <3

Dagens citat (Matilda under middagen): ”en gång drömde jag att Ljung försökte tända eld på trädgården”

Kommentarer
Postat av: memme

En fråga, var det jag?

2011-01-01 @ 18:33:51
URL: http://mpthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback