Nya venus-dildon

Jag var med och skrek inatt av glädje med vm-fanatikerna, men enbart för att vm nu är över. :)

Idag tog jag mig en egen shoppíngrunda, så fjollig som jag är. Köpte de heta skorna som jag spanat in. Så nu är de mina och jag älskar dem! Köpte även ett grått  linne, ny täckkräm som matchar min solbränna. haha, samt den nya exklusiva hightec-rakhyveln från venus. Den batteridrivna saken. Tro mig, det är verkligen en dildo. Jisses vad bra den är! alltså, att raka benen med. Fy satan! Jag är fett imponerad!
KÖP DEN!

Annars så har jag mest packat och sånt idag. Samt flätat in slingor på en brud, blidde fint och jag fick 300 kr.

Imorrn gäller det alltså, tredje året på arvikafestivalen. Så många jag längtar efter att få träffa. Det är ju inte klokt. :) Håller även tummarna för att vissa ska åka dit. Undrar hur festivalen blir.

nu vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback