God julgran

Vi såg nog världens mest dåliga skräckis igår. Dark memories har jag för mig att den hette. Den innehöll allt som en skräckfilm INTE får innehålla. Och regisören verkade ha missuppfattat det här med musiken och när läskiga stycken ska spelas upp. OH MY GOD hon blöder näsblod, vi spelar upp läskig musik som i kända duschscenen AAAAH IIIIIIH! haha, "hon har varit död i 17 år" haha. cp.
Inte ens jag vart rädd och det säger en hel del.

Idag var vi nog allt jävligt sega innan vi drog till east street. Ja, chai fick för sig att jobba ett par timmar innan stängning, och jag vägrade stanna hemma. Men i och med att det kom så mycket folk (i mina ögon) och säl dök upp, så lämnade vi chai och drog hem till honom där jag somnade i soffan. Tror jag behövde lite sömn. Sen kilade jag tillbaka till studion igen där smurf drog igång lite glögg (som han givetvis skulle koka i vattenkokaren och nästan koka ur all alkohol) :)
En glögg senare och lite julkramar så drog jag och chai för att möta upp säl, och tog oss vidare för att få i oss öl. (Nu tänker jag ärigt erkänna att jag inte har förmågan att kunna stava till namnet på stället.) 
Men jesus älskar alla barnen.
En del öl och mat blev det. Full blev jag allt och tack och lov slipper jag umgås med mig som full.
Jesus älskar alla barnen.
Kissefin.

Och bara för att gud också älskade alla barnen så gick vi förbi en massa julgranar kring mariatorget på väg till nästa krog. Där de sålde bäbisgranar, lagom stora för chais och min lägenhet. Den släpades allt med. En öl till på nästa ställe och kvällen var klar. Nästan. Säl tog en taxi hem och jag och chai gick hem. Knull och gull.
Nu har jag för ovanlighetens skull (inte) ont i magen. Ska jag aldrig bi frisk från problem med kroppen? Äggstockarna ska kollas någon gång när jag orkar. Vore ju trist om de blev oanvändbara bara för att jag inte kollar upp varför de har svullnat och gör ont. :D

Godnatt och hora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback