Tillvaron

Folk är på gotland, super, har roligt. Men jag är sjukt glad att jag inte åkte med, för den ångesten hade varit brutal. Bo bland folk (LAJVARE) jag inte känner, samt inte finner något som helst intresse utav att prata lajv med. Det är så ointressant! Visst för att jag skulle ha känt viktor, bex och marcus.. som numera är ett par?! whaaat, vad hände? :D Så de hade man säkerligen inte kunnat umgås med ändå. :P :P Och jag tänker inte hänga efter bara en person på gotland. NO WAY.
Ja, jag är glad att jag inte följde med, även om jag får det att verka som jag menar annat.

Vet inte riktigt vad jag vill göra. Blev lite grinig härom kvällen ska jag få lov att erkänna. Sjukt jobbigt att behöva ta emot skit hela jävla tiden.
En del killar har ett sådant behov av att dra flickorna i håret.. men om det är ett sätt att visa sitt intresse på så är det ju helt jävla cp. 

Det är jobbigt att växa upp och inte riktigt veta vart man ska ta vägen, så är det och så förblir det. Jag hade mått bättre av att veta att jag ändå hade en skola att vända mig till i höst. Men det finns verkligen ingenting. Folk reser utomlands och försvinner iväg i några månader, andra jobbar så mycket att det inte finns tid att ses. Jag behöver någon slags trygghet. Det säger jag jämt. Men jag finner bara tillfällig trygghet, och då är allt så jävla bra.  Oj oj. :D Jag är visserligen inte mogen någonstans för ett förhållande. Behöver en bästa vän eller nåt, men de växer inte på träd. Nåja, jag är nog bara så frustrerad det är vad allt rör sig om. OJ OJ
Behöver åtminstone lite kel och mys. :)

pssst, kom och hälsa på!
Gimme some looove

Herre min JE, FRUSTRATION NÄSTA! SEX.. öh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback