skitstockholm

Jag vaknade av att någon jävel ringde mig klockan tio på hemtelefonen. Så inatt fick jag ingen bra sömn IGEN. Vad är det med folk och att ringa hem till en mellan 9-10. JAG SOVER!
Så nu är jag trött och grinig och kommer inte kunna göra dreads aktivt idag, för att det tar på krafterna. Fan.
Sen så fick jag reda på att danskursen börjar den 2 september. Alltså, VARJE lördag i 15 veckor framöver kommer jag vara uppbokad mellan 13.00-14.00. Fan, Jag kommer vara bunden till stockholm!!
Jag kommer att gå under!
Så den 1:a september kan jag ju bara glömma att jag ska få supa till, som det var planerat.

Jag blir så ledsen.

-----------
Uppdateringar!

jag lyckades, efter lite krångel, byta tid!
Så nu är dansen på tisdagar mellan halv fem och halv sex! Yes! :D

Nu åskar det och jag vill hångla

Kommentarer
Postat av: viktor

yo sthlm e bra nice ibland när man har addresserna men de e inte en ankdam de e mer som ett fågelbad . hehe ...

2006-08-22 @ 17:13:58
URL: http://viktorseye.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback