skitsamma

nej men vi skiter i det här. som fan.
jag behöver röksällskap nu, egentligen snus, för cigg smakar piss.  

GAaah, jag blir galen!

Äckelstockholm. Jag vill verkligen inte bo kvar här. Ge mig ett jobb och bostad så flyttar jag direkt!
Nu krävs ett mirakel för att göra mig glad. Mirakel finns bosatta på jorden och behöver bara slå en signal till mig.
Jag är ungefär som en omvänd puppa. Kanske vackert skal, men en förjävla ful insida. Det är roligt och underhållande ett tag.

Är det så konstigt att jag inte berättar om vad som egentligen gör mig illa och vad jag egentligen tänker? Jag klarar ju inte att få fram det ordentligt utan att halva världen ska missförstå mig och tro att jag bara menar illa.
Jag vet inte om jag någonsin är ärlig mot mig själv ens en gång. Vem har sagt att jag inte har några känslor? Vem har sagt att jag någonsin varit ärlig och sagt sanningen?

haha, jag vet precis vad jag vill och tänker. men jag kommer fortsätta att förneka

haha. go fuck your sister..



JA, ungefär likamycket som det här inlägget kommer tolkas åt helvete fel.
Men vet ni vad? Det spelar absolut ingen roll längre.


Kommentarer
Postat av: viks

Jag tror aldrig du har menat nån illa, och det kommer jag fortsätta tro. Enough said.

2006-08-21 @ 10:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback