sjuk

Det var hemskt att vakna upp. Låg och dreglade för mig själv. haha. Sexymotherfucker!
Dessutom drömmer jag mardrömmar varje natt. Alltid samma stuk på dem.
Anledningen till att det var så hemskt att vakna var min förbannade jävla hals som gör så fruktansvärt ont!
Blev att fara iväg närakuten och se blek ut. hela kalaset tog circus 7 minuter från och med att jag kom innanför dörren, tills dess att jag kunde gå igen. Hon behövde bara be mig att gapa för att kunna avgöra att jag hade dragit på mig en rejäl halsflus. Hah, ÄGD! Då kan ni ju bara tänka er hur igensvullen min hals är. Hej sugrör!
Nu blir det medicin framöver. Inget dovas på onsdag då kanske? :/ Får väl sitta och dricka cola. Vad som än händer så SKA jag vara frisk på fredag!

Jag tänkte sätta mig i bastun och ånga bort, verkar skönt. Jag fryser så. o.o;; Ta på mig lite. Nä palla.
Mer än så orkar jag inte göra idag. Jävla cp-korsett måste hämtas upp också. fuck.
Jag låter förövrigt som att jag är döv när jag försöker sjunga. Min hals är ju så svullen. haha. Jag är extremt lättroad.

b-b-baby!

Jag vill ha sällskap. :( :(
Telefonsamtal uppskattas, det vet ni.

----
21:53

Nu åskar det! Då vill jag mysa!

Jag kan berätta att min hals redan börjar bli bättre! Jag motarbetar min halsfluss, som ska dö!
Imorrn ska jag ut och röja runt. Har nog hela dagen planerad minsann.
Jag har säkert skickat 4-5 sms, utan att få svar från någon. Helt galet vad folk är tråkiga ibland. ;>

och förövrigt så råkade jag nämna ordet sälja i samma mening som 8-bitars och metroid.
Jag har inte varit med om en så arg mamma på länge. Hon tycker om 8-bitars.
:P Jag fick ju inte ens avsluta meningen. Jag skulle aldrig sälja nåt sånt.

well well, jag är jävla sugen på lite megaman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback