överbelastning

Nu är det överbelastning i mitt huvud, och det är det minsta jag vill.
Min kompis har gått och blivit ful som stryk och är inte så rolig längre. Tänkte låta matilda sitta barnvakt.  Jag skulle behöva en shoppingrunda, eller öl på Dovas med Kristoffer och c:o. Då behöver man inte så mycket till hjärna. Sådana aktiviteter tycker jag om. Mindre hjärna.. mm-mm

Pffth.. jag är så nervös för eftermiddagen :( och mötet imorrn kväll. Jisses.. Min mage är som en pizza uppochner. Min medicin smakar stjärt också. usch.

kanske lite arg också och jävla trött på mina dreads. Nu vill jag ha nytt igen. Jag vill ha nåt ballt med ett ton hårspray. Och vara lite tuffare än alla andra. ;> Det funkar bara med hjälp av hårspray, som jag förövrigt är väldigt rädd för.

Jag har inte sovit ordentligt på en vecka. -.- pff. Jag har säkerligen sexiga påsar under ögonen också. Men det är inte hela världen. Hela världen är att jag är nervös för allt. Men det tänker jag ju givetvis inte erkänna.
Jag tänker inte erkänna någonting..

Jag har absolut inget vettigt att dela med mig av, så det är likabra att hitta på nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback