Nytt hår

Jag har blivit ivägbjuden på två håll imorrn kväll. Dels hem till Mualin, och dels ut och öla med storebror och hans kompisar. Får se hur jag gör. Men umgås är alltid trevligt! Jag har bara blivit lite asocial sen jag varit för mig själv i en vecka.

Det ser ut som en jävla svinstia här hemma numera. Jag kan inte röja undan efter mig, och jag fattar inte varför. Jag är duktig på sånt när jag bor tillfälligt som typ i lägenheten med sara. Då höll jag åtminstone relativt städat efter mig. Men det här börjar bli skabbigt. :P Jag skyller på min allt för lilla garderon och allt för stora, men ännu inte tillräckligt stora klädförråd. :D Ni skulle se mina mängder av porrutstyrsel!
Då skulle ni inte klaga över allt kläder på mitt golv!

Jag tror inte någon skulle klaga över mina kläder på sitt golv. höhöhö.
Usch så snuskigt. :D

Nu är mitt hår färdigt i alla fall. Helvete vilket jobb. det står åt alla håll känns det som. Hoppas det lägger sig lite åtminstone. Haha, jag var ju tio gånger snyggare i mitt vanliga hår, typ. :D I alla fall när jag hade hårförlängning. Men det är trevligt med förändring. Bra reklampelare om inte annat.
Hej jag säljer dreads.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback