muöööh!

Mina cigg är borta. damn, damn. Eller så vill jag ha lite alkohol att stilla mina tankar med. Skulle verkligen behövas.
Hatar både de två; borde - vill. Jag borde tänka om och få mig själv att tro att jag inte vill något annat än att äta pizza eller nåt sånt. Ungefär så djupt liv vill jag ha. Jävla huvudvärk alltså.  
Fan för en del saker alltså.
Fan för att jag inte har en kamera, Fan för vackra människor, Fan för äckliga människor, Fan för stress.
Fan för att jag är snygg. :D
inte faan, inte faaan.. hatten är din, hattbaby!
Glass är så mycket bättre än cigg.

 Kräkas kräkas kräkas. Usch, jag vill inte ställa mig på en våg. Jag lovar, den som bjuder mig på käk, får en date med med på nåt pizza-hak eller vad som helst. Jag behöver mer kött och fett på kroppen. Min jävla medicin är ångest. Igår fick jag bara i mig nån macka tack vare att någon hunger aldrig kom, så jag tog igen med en fet pizza med extra ost idag.
Jag är ju frukstansvärt normal, ja :) :P
Ska väl erkänna att huvudet är smockfullt tack vare så mycket att det inte riktigt finns tid.

Mina svarta bralls gick sönder! Först sprängde jag tråden som knappen satt fast på. haha, det var ascoolt. Den flög jättelångt. :D Sen gick dragkedjan sönder! Jag kände mig som hulken. Men nu är jag lite ledsen för att byxorna är trasiga. De var ju förjävla trevliga i mitt liv.  <--- SÅDANA bekymmer vill jag bara ha!

Mötet gick helt okej ändå. Behövde inte vara social, annat le lite mot en man som såg ut som en gris med utåtstående tänder. Samt stå ut med en annan äldre man som väntade på mig utanför efter mötet och ville veta vilket distriskt jag skulle jobba i. Synd för honom att det inte var samma, jävla skönt för min del att det var nån annanstans.
Men jag vart ju lite otrevligt snygg i min konsum-outfit.
http://JPs.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTExNDM2NzE1JnQ9MTE1Njg4ODgwMSZjdXJyaW1nPTI=


baby baby. men ett brev var allt hon såg, från han som i bäcken låg.
Bra låt det där.

Av någon anledning skulle det vara Riktigt trevligt att sätta sig på en buss i över sex timmar.
Men jag får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback