kåtpotatis

Sitter och lyssnar på ett av uppspelen från Östra. Det är ju så fruuktansvärt vackert. hahah. Herre gud.
Nä, det är inte roligt att höra sig själv heller för den delen. Sjunger jag så där så borde jag sluta, haha. Oerhört tråkig och ointressant att lyssna på. Men det är roligt att fyllesjunga i alla fall! :D
Nu har jag visserligen lovat att i alla fall provsjunga för ett band igen. Så får vi se om det går framåt denna gång. Whatever. :P Kan ju sjunga rent i alla fall.

Jag tror att jag är en sån där människa som har tur i kärlek, men otur med allt annat i livet. Spel och sånt. ;> Thöh. Kanske lika bra? Jag är en bra fotograf också, trots att jag inte har jobb. :)

Btw, ibland önskar jag att jag bara kunde ha valt att skaffa mig normalt hår. Fint brunt eller blont, nåt sånt. Jag lyser ju som en jävla lyktstolpe! Fyy fan. :) Snart blir det ännu mer extremt.

Nu börjar alla lajvare trilla in i stökholmen igen.. en efter en. DET SOM VAR SÅ LUGNT OCH SKÖNT! ;>

Jag triiiivs så braaaaaaa. Oj oj.
Väljer och vrakar. nam nam. Det är så jävla trevligt att vara brud ibland alltså.
Och när jag har min kamera behöver jag verkligen ingen man i mitt liv. Möjligtvis en hemlig älskare eller nåt. Sånt har de på film har jag sett. som sagt man behöver inte vara kär för att vara kåt.

kåt potatis
mums

fantômas är kärlek just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback