Ge mig!

Jo tack, man har all rätt att vara frustrerad som singel. Det är inte lätt när det är svårt!
Jisses bananer! Besudla mig!

Annars har jag tagit det ganska lugnt en dag som denna. Vaknade av en stressig dröm där jag var fast på en ö med människor som ville döda oss med sina vapen. Aj aj.

Har inte skickat iväg paketet som var dagens uppgift, men inslaget är det i alla fall! Senare kilade jag ner till centrum och fixade pengar till Jones så att vi sedan kunde se till att få i honom mat. Donken lever.
 Vi köpte även en jävla massa munkar, eller sådana med fyllning i och alltså inte hål, vad heter de? Vi klurade på det i säkert en timme.
Det bar sedan hemåt till Jones där vi såg på två filmer tillsammans med Fredrik.

Ge mig, ge mig, ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback