Dovas igår

Heeeh, oj oj.
Som jag skulle ha sagt.
Om jag får ha ont här och var, så tänker jag säga att jag har ont. Blåmärken.

well. Igår rullade jag iväg till Dovas där jag mötte hannah som var bajsbrun från sin resa. -hytter med näven- Kristoffer och c:o kom lite senare. Onsdagarna på Dovas är ju helt klart bäst. Har visserligen varit med på två, och var inte särskilt social mot de andra när Fredrik kom dit igår.
Sköna människor, indeed. Ser redan fram emot nästa vecka. :)
Haha, sjuka människor vi snackade med under rökpausen. hehe. host.

Jesus vad folk får för sig att jag både knullar och raggar runt på allt som rör sig. Riktigt farligt är det inte. Lite trött får man bli. Och jag vill faktiskt inte veta vad folk tror och tänker om mig angående sånt där. Människor höjer på ögonbrynen när jag berättar att jag inte alls har legat med halva stan.
Nåja, jag är nöjd och belåten. Det är vad som räknas.
Svårt att vara glad ändå

Sover inte riktigt bra om nätterna alltså. Men det gör tydligen andra.
Jag gick upp lagom i tid så jag vann den heta korsetten. Drömde om den inatt och att jag inte skulle få den. Men JOODÅ! 
När jag kom hem så såg jag massa brev och paket till mig i brevlådan. weeho.  En lackkjol, tamagotchi (förlåt, jag skäms, men jag behövde reservdelar) Jag har förövrigt aldrig ägt en riktig svart lackkjol. Men nu har jag en.

Jag ska göra dreads, men det går inte riktigt. Mitt humör liksom försvann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback