Ahlgrens bilar

Ahlgrens bilar

Ja, jag är fanimig lite småsugen på att måla min fina kreation på en av de vita väggarna i mitt rum. Det blev ju onekligen ganska hett. Så fort jag är klar med dreadsen jag pysslar med idag, samt charmtrolls dreads, så ska jag ta tag i mitt rum. Kasta ut halva rummet är vad jag borde ha gjort för länge sedan.

Jag ska hålla käften.. för jag vet att det är så mycket snack och liten verkstad över hela mig. Men drömma kan man alltid. Det är ett som är säkert, och jag drömmer om mycket!

Vad jag mest av allt skulle behöva är att få komma bort från stökholmen. JAA, jag tar mina sista pengar och drar. Men det är bara jag som har tiden, och ingen annan. Finns ju alternativ, jag vet.
Men neej!
Potasit!
>.<

Jag är lite ledsen, för snart ska kameran åka hem till sig.. och då har jag ingen kvar. ;__; Men snart har jag en ny, egen baby! Jag börjar lite smått få idéer igen. Trosor! Färger mot vitt! Vänta ni bara!

Ja, vänta ni bara.. :(

----
01:26

Det har gått över en månad och jag kan fortfarande inte sluta känna mig som en skurk. Inte konstigt att jag inte vågar inleda ett förhållande igen med någon. Alltid finns det folk som ska tycka, fast de inte har ett skit med saken att göra. Ett förhållande består heller aldrig av två personer. Det ska alltid finnas minst tjugotusen till som ska blandas in.
Jag behöver ingenting, och om jag gör det så tänker jag inte lyssna på mig själv.
Himla cp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback