skära skära havre, vem ska hannah skära? :D

Jag tror inte att jag är skapt för allt som händer. Nej.
Jag tänker som då; musiken och jag, musiken och jag. håll tillbaka.
och så grät jag.
Och alla är så äckligt gulliga mot mig.

Jag tror att jag gråter i hjärtat. Ungefär som känslan av ångest i armen. Jag tror stenhårt på det här med att varje kroppsdel har sina egna känslor. Så mitt hjärta gråter.
Jag undrar om ditt också gråter.

Herre gud baby,  jag är en lögn.

Så jag spelar Be quiet and drive och väntar in bättre tider.
Ta det inte ifrån mig.

Fjärilar, fjärilar är er ut.
Lemlästade fjärilar försvinn. away.. away..
Jag litar på mig själv för att inte få ont. Litar bara
på mig själv.
_______________________________
Jag följde med hannah idag när hon skulle genomgå en liten operation och behövde stöd. Så jag bokstavligen satt där och höll henne i handen.
Det var typ ashäftigt när han cutta henne med kniven och när det syddes igen. :D hahaha.
Doktorn kollade även alla mina födelsemärken och grejer på kroppen och sånt, helt gratis. Men ja.. vem bangar att kolla på min kropp? höhöh
Sedan följde jag med Hannah hem och åt middag. Lax.. gott.
Nu känner jag mig mest hopplöst ensam och vill se drakarnas rike igen, som jag och viktor såg igår. Fast jag somnade visserligen. Inte sovit så bra om nätterna tack vare mardrömmar, så jag tog igen det inatt med en god sömn.
-------------------------------------
00:02

Nu har jag pratat länge i telefon med Robbin (med två b) :P
haha, det var längesen jag såg honom. Arvika för två år sen tror jag det var. :P haha. Fett trevligt att prata i telefon. Definitivt inte sista gången.

Nej nu ska jag sova. Seig heil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback