Photosession SYNTH

Idag blev en dag då jag fick mycket gjort. Inte bara mycket, utan även väldigt bra saker. Till att börja med så packade jag mina väskor. Ja, inte bara en väska utan två. För dagens tema var Synth, och vem äger kläderna? huh huh? Jag åkte iväg till Hannah där Sanna redan var. Sen satte vi igång att fixa till både Sanna och Hannah.. själv ser jag dagligen lite synth ut, så.. ja. Kul var det, och fett heta var vi! Det är inte nådigt. SEIG HEIL! öööh..,.,.,.,.,.,., synth.
well, lite fina bilder fick vi allt till.

Sen har jag och Hannah även lagat en god.. eller snarare världens godaste fisksoppa. Helt galet, men gott. Ja.. jag sägert. Nu ikväll ska vi se film... Sin city, för att vara mer exakt. Och äta massa onyttigt.. för det tror jag är bra för själen.

ja, det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback