LeGrill

Jag är hemsk, jag vet. Vet väl att jag inte är helt frisk ännu. Fick lite ångest över bilder från studion nu på senaste. Bort bort bort.  men men.
Städar mitt rum på riktigt nu. Varenda liten vrå ska städas. Men jag mår fan så mycket bättre av att sitta instängd än att vistas ute bland folk. Herre gud vilket lov. 

För att berätta om Söndagens LeGrill. Dvs, igår. Team sthlm plus fler åkte ut till Värmdö för att ha grillpartaj. Grillades en jäkla massa kött ska jag få säga. Tilltugg innan köttet blev klart var lökbåtar med drottningsylt. Tro det eller ej, men det smakade riktigt bra. Alla sorters lökar serverades, tuggades och åt. Blev även ett test deep throat med purjo. Hallin vann överlägset med 15 cm ner i halsen tror jag det var.  
Inte nådigt med lök.
Marcus och jag rökte (som vanligt) som skorstenar. Åkte tillochmed iväg för att köpa cigg, då ingen hade tagit med sig det ut. Röka genom näsan blev nya grejen.
Jag visste hur mitt humör skulle bli, och så blev det. Jag känner mig så ensam, äter upp mig själv inifrån. Fick mer ångest över att jag satt tyst igen, så efter ett bra tag gick jag ut och ringde för att inte vara ivägen där inne. Ljung blev offret. Blev till att Viktor fick släpa in mig och sen gick vi mer eller mindre och la oss.
Det sista jag hörde innan jag somnade var Daniels "rådjuren försöker bryta sig in i huset om nätterna". haha.

Men jag tänker inte följa med och förstöra igen. Så är det.

Idag måndag:
Well, vi vaknade. Åt lite av det vi hittade här och där. Lite bröd och smör. Städade, diskade och åkte sedan hem. När jag kom hem så åkte jag ner till centrum med matilda och hämtade min Sweden rock-biljett. Så nu har jag den i mitt förvar. Jag ska till sweden rock!! :)
Har påbörjat städning i mitt rum, igen, och nu ska vi se om jag lyckas städa det på riktigt. Har inte dammsugit ordentligt på kanske ett år. Mitt rum är äckligt.

------------
23:48
Saker gör så jäkla ont.
Varför finns ingen när man behöver?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback