Kväll med brudarna

Idag vaknade jag upp brevid Viktor. Vi såg klart Den lilla kycklingen, förövrigt asbra film. Senare på dagen kom släktingar hit för att fira lillebror. Men sen blev jag allt tvungen att kila vidare mot Huddinge centrum för att möta brudarna. När jag står vid snäckan och väntar får jag syn på Gävle-mattias och Gävle-erik. Blev HELT chockad! Så jag gick emot dem och sa "näääämen!!" och så insåg jag att det inte alls var dem. Men STJÄRT vad jag såg deras ansikten! Men de förvandlades de till några helt andra människor. Jag räddade dock mig själv ur situationen då jag hade ena hörluren i örat från mp3:n och höll mobilen i handen. Jag låtsades att jag hade handsfree. hahaha. piiiinsaaamt.

Sen kom i alla fall Josse, hannah och mylaine som jag inte sett på mer än ett år. vi mötte sanna på bussen och åkte hem till Linda. Sofie anlände lite senare också. Det blev en mysig kväll med rött vin och choklad och massa tjejsnack. Helt enkelt bäst. Ibland får man hata män och bara vara så tjejig! Och jag älskar det!

Alla får för sig att jag är värsta sexglaningen som inte vill ut och träffa folk bara för att jag skulle ligga hemma och ha sex istället. Detta tack vare Hannah! 

Hur som helst, det blev en sjukt lyckad kväll, är glad och nöjd. Nästa helg gör vi come-back på TN!! haha, ska bli så kul att inviga de nya på dansgolvet bland syntarna! Givetvis står jag som vanligt för utrusningen.  

Citat mellan Adrian och Samuel om Tobias.
Adrian - "Han är helt bombaderad av fräknar"
Samuel - "Du är så taskig!! Det där kallas finnar!"

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, åh, vad roligt att läsa om gamla tider! Minns den kvällen, dock inte varför jag fått dig att framstå som en sexgalning? Ah, good ol' times... :P

2009-11-01 @ 18:02:45
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback