Hiphopish

Tralala, ibland blir jag grinig på äckliga barn som flinar, kollar snett och stirrar (LÄNGE) och sen skrattar åt en. Detta inträffade inne på H&M. FJOLLIGT! Usch vad jag fick sån lust att sparka in ansiktet på de fula barnen.
Sen utanför H&M så var det ytterligare än tjej som kollade groteskt snett och flinade. Och det var verkligen ingen inbillning från min sida.

Jag vaknade hos Hannah imorse, det var trevligt. Världens bästa hannah lixx. Vi låg uppe och pratade länge inatt, vilket kändes som en lättnad. Allt svart jag burit på inom mig fick en förklaring. Kändes det som.  well, well, vi somnade vid fyra.
 
Sin city var förövrigt bäst. Så jävla underbart filmat. Jisses.  Sara, se den om du inte har gjort det!

Annars har inte så mycket annat hänt dag, I think. Annat än att jag har kommit underfund om att jag tänker bli hiphopare. :P hehe. Ska dansa street till höst också. ;)
Jag åkte över till Viktor ikväll. minsann, och nu sitter jag hemma hos honom och skriver, jag sägert. 

Over n out.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback