for the win!

Viktor sov hos mig från igår till idag. Mysgubbe.
Vi var allmänt sega idag, men det var lätt värt det.

Annars så har jag typ gjort saker som att tvätta mina gamla dreads, fotat löshår som ska säljas, och fixat till dreadsen som jag ska skicka iväg till en tjej som har segat med att betala mig så jävla länge nu. Men pengarna är tydligen överförda nu. Tar ju en del bankdagar innan det hamnar på mitt konto.
Fick äntligen en kund som vill ha dreads idag. Nils kände någon. Hoppas inte människan ändrar sig nu. ;_; Fast det verkade helt hundra. Har även fått ett fotojobb och får betalt. Ett band som vill ha bilder. En till bra sak. Jag fick underbystkorsetten såld idag, okej inte såld än, men hon ska föra över pengar. (vilket alla är så jävla slöa och dåliga på att göra) Jag köpte den för en tia, och hon ska köpa den för 90 spänn. HÖHÖ. Kapitalist for the win!
Man får vara så här när man har 30 kr på kontot.
Fast jag litar inte på någon förrän jag har pengarna på mitt konto!

MEN MEN. Imorrn ska musikgruppen till skolan som det ser ut, om någon får tag på Anders?! Jag är superspänd på morgondagens låt som ska övas in. Alanis Morisette - Ironic
Galet spännande! Ska bli askul att prova att sjunga den i alla fall. Och enligt planerna ska vi tydligen spela upp alla låtar på torsdag. nej nej nej! det går inte!

--------
01:17

tack som fan för att du inte stöttar mig.
Jag lyckas med ungefär ingenting.
Jag må vara nära, nästan snuddar vid mållinjen, men jag är väl för ful.
Tack för att du inte tror på mig.
Jag ska minnas dig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback