En söndag

Idag åkte jag in till stan för att möta Tove och ge henne ett linne som hon köpt av mig. Jag lämnade även tillbaka mina fina skor för att få råd med studentskivor, och det är pinsamt! Men jag köper nya nästa vecka eller så.
Det var varmt och soligt idag, så jag kunde börja använda min tunna synth-vårjacka. :) Härligt var det allt.
Nu är jag hemma och gör dreads, men har redan tröttnat på att vara ensam. Ja jag sägert. Jag har även mailat min "fd" chef och frågat om jag kan jobba några veckor hos dem i sommar. Och jag tror att det inte alls ska vara några problem. :) Sortera journaler är inte helt fel. ;D Ikväll mailar jag nocturnal models. o.O pam pam..


*Visste du att en tjej har mens i ca 6 år av sitt liv?

Vik [ ] säger:
jag retade linda för mens i 6 år varpå hon hade en slående bra kommentar
JP | säger:vadå?

Vik [ ] säger:
Myra {Bäää} says:
Så du menar att du INTE drabbas av typ JPs mens

Viktor blev ägd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback