ekonomi +

Lion and the lamb - The get up kids 

Nu har jag två helt klart intresserade av dreads varav ena har fört över 800 på mitt konto, och så får jag 800 av den andra imorrn när jag träffar henne och köper hår. :) yay!
Plus att jag ska spana in hår med ännu en till, nästa vecka på onsdag, och hennes hår går på 950 spänn.
Nu helt plötsligt går nog min ekonomi uppåt igen, I think.

Jag åkte spontant iväg till viktor sent igår kväll. Mys. :) vill verkligen sova med honom jämt. Lyckades få hit honom ikväll, det var visserligen inte min ansträngning. ;D Så nu är han på väg. Håller på att plocka fram allt för morgondagen. Har nationellt prov imorrn i typ sex timmar!! jisses bananer! Jag tänker inte neka till att jag är lite nervös. Plus att jag gör dreads, och de blir feting fina! Har kommit på en ny metod att göra dem. :D Men måste nästan lägga mig så snart viktor kommer hit, så jag får mig lite sömn.

min vita korsett kom på posten idag. Så galet söt så det finns inte. För endast 100 spänn! ytterligare ett kap. Älskar kläder!!

Dagen har i princip gått åt till ingenting. Satt i skolan och pratade med lamb i nån timme på morgonen. haha, han är så skön. ^^ Har inte snackat ordentligt med honom sen i ettan. Sen hade vi även arbetsmiljö, eller snarare den enda lektionen idag. Som vanligt inte alls givande.. jag lovar.. det var tio gånger roligare att läsa om britney spears sexliv! (läste i en tidning hela lektionen)

Stjärt, ^^ Snart kommer min baby.

over n out /JP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback