bobby long

Helt underbar dag att vakna upp till. Vår och solen skiner. Ja jag sägert, så borde det vara jämt, för det blir man gla' av. För övrigt så är det en tråkig dag, då ingen har tid att umgås, så man kan inte alls nyttja den vackra vårsolen.
Jag rensade just lite bland mina skivor. Hittade en bränd cd som jag fått, och log lite. Men att sätta in den i cd-spelaren och låta musiken strömma ut i mitt rum.. det var en känsla jag inte ville känna. Sist jag lyssnade på musiken, de senaste gångerna, har jag gråtit som ett svin.
Den bästa film som finns.. jag undrar om jag kommer kunna se den igen, så ont som det gjorde att bara höra soundtracket.
AJ!
Jag kommer aldrig förbi.

snö, musiken, sprit, cigg och ensamheten. fuck you

---------------
20:00

Plockade fram min The strokes-cd och det är så fruktansvärt bra. Herre gud.
Våren i åttan tror jag det är.. eller nian? doesn't matter.

btw, gah.. alla killar är likadana. Slynor.
och jag är dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback